Tävlingsryttarträff 9 juni 18.00
Vi träffas och utvärderar våren, gratulerar vårt dressyrlag i div 3 och diskuterar höstens serier.

Vi välkomnar alla som tävlar för klubben och dig som kanske funderar på att komma till start under hösten.
Vi kikar på reglerna för höstens serier, diskuterar om vi ska anmäla något lag och vilka som i så fall är intresserade av att vara med. Tid och plats: Café Spiltan i ridhuset kl 18.00 - ca 20.00. Är du intresserad av höstens serier men förhindrad att delta i träffen får du gärna höra av dig till Martina, Marie, eller Louise i tävlingskommittén